İşçilərimizi sevməliyik?(səbəb göz qabağındadır)

Posted on

360 degree feedback
Rendered Concept of a 360 degree feedback.

Yeni işimə başlayandan sonra bir neçə sirdən agah oldum. Bu haqda birazdan.

Xırda və orta ölçülü sahibkarların, müdirlərin əksəriyyəti işlərin yaxşı getmədiyindən, bəzi şirkətlərin yeni qurulmasına baxmayaraq onlardan daha çevik hərəkət etdiyindən, dolayısı ilə pul itirdiklərindən şikayət edirlər.

O zaman aydınlaşdırmaq lazımdır:

1-Yeni yaranan şirkət necə olur ki, daha çevik hərəkət edə bilir?

2-Bazarda yeni şirkətin girməsinə imkan yaradacaq qədər niş var ikən biz niyə geriləyirik?

3-Bizim geriləməyimizin səbəbləri nələrdir?

Əvvəla unutmaq olmaz ki, yeni yaranan şirkətlərin çevik hərəkət etmək bacarığının əsas səbəbi günün ehtiyyaclarına uyğun qurulmasıdır. Çiyinlərindən köhnədən qalma şirkət ənənələri, dəyişdirə bilmədikləri şirkət strategiyası, dəyişimə dirənən işçiləri yoxdur. Yəni fərdi minik avtomobilinin tırı keçməsi normaldır.

Bazarda hələ də boşluq var ikən, bazar məhsulunuza hələ doymayıbsa, müştəri çətinliyi çəkmirsizsə siz geriləyirsinizsə bir an əvvəl ya biznes strategiyanızı dəyişməlisiniz, ya da ki, günü sabahdan əlinizdə olanı da itirmədən ya bazardan çəkilməlisiniz, ya da sektor dəyişdirməlisiniz. İnkişaf etmək istəyən şirkət, yeniliklərə açıq olmalı bazarın tələblərinə adekvat cavab verə bilməlidir. Ya da müştərinin ehtiyyaclarını yaradacaq, onların qərarlarına təsir edəcək qədər güclü olacaq.

Geriləməyin səbəbləri çox ola bilər.

-Məhsulun düzgün təqdim edilməməsi

-Ambalajlardakı çatışmazlıqlar

-Malın keyfiyyəti

-Rəqiblərinizin sizdən daha zirəng olması

-Bazar araşdırmanızın zəyif olması

-İnkişafa meyilli olmamanız

-….

-Ən əsası isə işçilərinizi sizə olan bağlılığı

Əgər işçiyə lazımi dəyər verilməzsə, onun ehtiyyacları qarşılanmazsa əlbəttə ki, işçidən daha yüksək performans gözləmək də ədalətsizlik olar. Ayda 250 azn maaş alan bir işçidən yüksək performans, müştəri ilə gülər üzlü münasibət gözləyə bilmərik. Ən azından buna dəyməz.

İşçi şirkət tərəfindən dəyərləndirildiyini hiss edərsə, əminəm ki, daha yaxşı performans ortaya qoyacaq.

Əvvəlki yazıma oxuyuculardan biri -amma isin basqa bir terefi de var. Isci pesekar olmaya biler, bu problemdi. Amma sahibkarlar da melek deyil. Iscinin is seraiti, mevacibi ve s isin keyfiyyetine tesir edir-deyərək haqlı iradını dilə gətirmişdi.

İşçinin motivasiyası deyəndə daha çox maaşına bir miqdar əlavə etmək başa düşülür. Halbu ki,  pul qiymətləndirmə vasitələrindən biridir, birincisi deyil.

Bir həftə əvvəl təhsil sahəsində olan şirkətlərdən biri ilə görüşürdük. Zəng gəldi və məlum oldu ki, işçisidir. İşçiylə danışıq tonu, səsindəki aşağılayıcı notlar əminəm ki, işçinin daxilində hər zaman ona qarşı, işinə qarşı bir nifrət bəsləyəcək. Çünki həmin şəxs işçisi ilə danışarkən bir -salam- sonda isə -sağ ol- deməyəcək qədər eqoistcəsinə davrandı.

İşçiləri günahlandırmazdan əvvəl bir də özümüzə baxmaqda fayda var. Sənin vecinə olmayan biri niyə sənin cabin üçün can yamdırsın ki?

Belə olduğu halda aylıq maaşının xətrinə saat 9-18 arasını bir babat yola verib gedəcək.

Bir müddət sonra isə şirkət niyə daha çox qazanmır deyə fantastic səbəblər axtarmağa başlayacaqsınız. Səbəb isə göz qabağındadır.

Advertisements

2 thoughts on “İşçilərimizi sevməliyik?(səbəb göz qabağındadır)

    Şəkillərin dili ilə HR « İnsan Resurslari Bloqu said:
    February 15, 2016 at 2:25 pm

    […] 5.İşçiyə dəyər verilməlidir (bu şəkildəkinə əməlli başlı yazığım gəlmişdi 🙂 ) […]

    Like

    Şəkillərin dili ilə HR | Hamar.az said:
    February 16, 2016 at 6:52 pm

    […] 5.İşçiyə dəyər verilməlidir (bu şəkildəkinə əməlli başlı yazığım gəlmişdi ) […]

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s